Αθλητική διατροφή, επαγγελματική ΜΜΑ διαιτησία

Τελευταία

Διεθνή Διαιτησία MMA-GRAPPLING και Αγωνιστική Διατροφή

Με επιτυχία προβλήθηκε η εκπομπή Μαχητικά Αθλήματα με θέμα την Διεθνή Διαιτησία MMA-GRAPPLING και την εφαρμογή της Αθλητικής Διατροφής στον χώρο των πολεμικών τεχνών από τον Διαιτολόγο Διατροφολόγο Μαυρίδη Ιωάννη.

Έτοιμος για το «THE BATTLE 2»! Υπεύθυνος διατησίας στις 5 MMA Μάχες!

Mε μεγάλη χαρά ανακοινώνω ότι θα βρίσκομαι  στην διοργάνωση «The Battle 2» στις 5 Φεβρουαρίου στην Αθήνα αφού ανέλαβα και επίσημα πια τον ρόλο του υπεύθυνου διαιτησίας των 5 ΜΜΑ αγώνων της βραδιάς!

Έχω ήδη μεταβιβάσει σε όλους τους αθλητές τους κανονισμούς των αγώνων και είμαστε έτοιμοι για ένα πολύ δυνατό event!

Θα σας δώ εκεί! Μην το χάσετε!

Περισσότερα για το THE BATTLE 2: http://www.ringstories.gr/2012/01/battle-2_21.html

Διεθνή Διαιτησία-FILA Grand Prix 2012

Με γεμάτες βαλίτσες πραγματοποιήθηκε η επιστροφή μου απο το Grand Prix της FILA όπου διεξήχθει στις Βρυξέλλες στις 22-25 Μαρτίου….Μέσα τους όμως δεν υπήρχαν μετάλλια…Αυτά ανήκουν στους εν ενεργεία αθλητές! Υπήρχε όμως εμπειρία, γνώση και πρακτική! Το επίπεδο των αγώνων ήταν πάρα πολύ υψηλό! Μετά μετά από διήμερο σεμινάριο διαιτησίας έλαβε χώρα το Grand Prix με συμμετοχές από όλο τον πλανήτη και σε επίπεδο διαιτησίας πήγαν όλα τέλεια!!! Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω την Ελληνική Ομοσπονδία Φιλάθλων Πάλης και ειδικότερα τον υπεύθυνο στα μη Ολυμπιακά Αθλήματα Τραμπάκουλο Δημήτρη και τον Πρόεδρο της Ε.Ο.ΦΠ Κώστα Θάνο για την  πολύτιμη στήριξη τους σε αυτή μου την προσπάθεια!

Weight Cutting in MMA

Οι αθλητές στο χώρο των Μικτών Πολεμικών Τεχνών (MMA), στις περισσότερες των περιπτώσεων  καλούνται 24 ώρες πριν τον αγώνα τους να λάβουν μέρος στην διαδικασία της ζύγισης μιας και οι ΜΜΑ ανήκουν στα αθλήματα όπου το σωματικό βάρος διαδραματίζει τον βασικό ρόλο στη διάκριση των αγωνιστικών κατηγοριών. Πολλές όμως είναι οι περιπτώσεις όπου οι αθλητές ανήκουν σε ανώτερες κατηγορίες σωματικού βάρους και επιλέγουν ελάχιστες μέρες(ακόμα και μία μέρα πριν) πριν τους αγώνες να “κατέβουν κατηγορία” έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν αθλητές μικρότερης μυϊκής δύναμης. Κατα πόσο όμως αυτό είναι δυνατόν? Είδαμε πρόσφατα την αποτυχία του Anthony «Rumble» Johnson να ζυγιστεί εντός της κατηγορίας του για αγώνα στο UFC. Δυστυχώς γι αυτόν, στην πρώτη του εμφάνιση στην νέα κατηγορία όχι μόνο δεν έπιασε το βάρος αλλά ζυγίστηκε βαρύτερος κατα 11 ολόκληρα pounds (5 κιλά), σχεδόν μία κατηγορία πάνω με αποτελεσμα να τεθεί μετά τον αγώνα του εκτός της διοργάνωσης UFC. Ανάγνωση του υπολοίπου της σελίδας »

Έτοιμος για το «The Battle»! Υπέυθυνος διαιτησίας στις δύο ΜΜΑ μάχες!

Mε μεγάλη χαρά ανακοινώνω ότι θα βρίσκομαι και εγώ στην διοργάνωση του «The Battle» στις 5 Νοεμβρίου στην Αθήνα αφού ανέλαβα και επίσημα πια τον ρόλο του υπέυθυνου διαιτησίας των 2 ΜΜΑ αγώνων της βραδιάς!

Έχω ήδη μεταβιβάσει σε όλους τους αθλητές τους κανονισμούς των αγώνων και είμαστε έτοιμοι για ένα πολύ δυνατό event!

Θα σας δώ εκεί! Μην το χάσετε!

περισσότερα για το»The Battle» εδώ και εδώ

Αθλητική Διατροφή. Εργογόνα βοηθήματα!

ergogona voithimataΤα εργογόνα βοηθήματα αποσκοπούν στην ενίσχυση της αθλητικής επίδοσης. Περιλαμβάνουν φαρμακευτικές ουσίες όπως τα αναβολικά. Ωστόσο πιο ελκυστικές στο μέσο οπαδό της άθλησης είναι οι ουσίες που ενισχύουν την απόδοση, αφού είναι ελεύθερα διαθέσιμες και έχουν την εικόνα  των “υγιεινών, φυσικών θρεπτικών ουσιών, που είναι ελεύθερες παρενεργειών”. Οι ουσίες που χρησιμοποιούνται από τους αθλητές είναι πολλές και κυρίως ορμόνες, αμφεταμίνες, διεγερτικά του κεντρικού νευρικού συστήματος (π.χ.καφεΐνη), καρδιοτονωτικά, αντιφλεγμονώδη, ηρεμιστικά, αγγειοδιασταλτικά. Ανάγνωση του υπολοίπου της σελίδας »

Κατανάλωση υδατανθράκων πριν τον αγώνα-Φόρτιση Υδατανθράκων

 

nutritionΣτους αθλητές συνίσταται μια πρόσληψη υδατανθράκων ίση με 55-60% της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης. Σε περίπτωση όμως αθλητών με υψηλές ενεργειακές ανάγκες, δηλαδή σ’αυτούς που χριάζονται 2.000-4.000 Kcalεπιπλέον την ημέρα για την άσκηση, οι ανάγκες σε υδατάνθρακες αυξάνουν και μπορεί να φτάσουν μέχρι καιτο 70% της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης.

Η μείωση των αποθεμάτων γλυκογόνου είναι το κύριο αίτιο για τη μείωση της ικανότητας παρατεταμένης μυϊκής προσπάθειας. Η δίαιτα του αθλητή και το γεύμα πριν τον αγώνα πρέπει να στοχεύουν στον καλύτερο εφοδιασμό του οργανισμού με υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες αυτοι είναι απαραίτητοι για την πλήρωση των αποθηκών γλυκογόνου, σαν μυϊκο και ηπατικό γλυκογόνο.

Ανάγνωση του υπολοίπου της σελίδας »